10 solutii de a lucra dupa-amiaza fara a bea cafea

Must read

Ai nevoie de o cafea (sau alta bautura stimulativa) pentru a tine pasul cu ritmul dupa-amiezii de lucru? Am facut deja o postare pentru a modera consumul de cafea dimineata si, cu aceasta ocazie, vorbim despre dupa-amiezi, unde de obicei apare o scadere de energie si este greu sa continui la poalele canionului.

Nu stiu despre tine, dar imi este greu sa scap de cafeaua de dupa-amiaza cand o beau de ceva vreme.

Pentru a inrautati lucrurile, organismul se obisnuieste cu doza si de fiecare data trebuie sa faceti cafeaua mai tare pentru a observa acelasi efect. Proasta idee, pentru ca, daca ti se intampla ca mine, in loc sa fii mai treaz… ceea ce ai este sa fii mai nervos.

Acum, intrebarea: Ne putem limpezi capetele pentru a continua sa lucram fara a depinde de cofeina?

Desigur! Si iata cateva idei pentru a o realiza, in cazul in care nu ati incercat niciuna dintre ele.

Lucrati dupa-amiaza fara sa beti cafea

1. Pui de somn

Daca va puteti permite sa va reincarcati cu un pui de somn de 15-20 de minute inainte de a incepe sesiunea de lucru de dupa-amiaza, incercati.

Pare a fi un timp scurt, dar multor oameni considera ca este util pentru a combate oboseala. Poate functiona si pentru tine.

O alta idee de sertar este sa te culci putin mai devreme noaptea, daca se poate. Am optat pentru asta.

2. Haine nu atat de confortabile

Daca jobul tau iti permite sa te imbraci intr-un mod casual si informal, nu te duce prea departe apucand cel mai confortabil lucru pe care il gasesti in dulap.

3. Mediu rece

Este foarte greu de lucrat cand este cald. Obosesti inainte.

Tu stii. Daca este in puterea ta, fa tot ce poti pentru a raci mediul : deschide geamul, conecteaza ventilatorul sau, daca nu exista alta cale, scoate-ti jacheta.

4. Sa fie lumina

O camera luminoasa ne activeaza. Apoi, deschide draperiile sau aprinde lumina pe care o ai la indemana.

5. Apa

Deshidratarea provoaca oboseala. Nu uitati sa beti apa inainte si in timpul lucrului. Daca poate fi proaspata, mai bine.

Si, daca observi ca iti cade capul pe birou de cat de somn esti, sus! Turnati putina apa pe fata, pe incheieturi sau umeziti ceafa. Si asta te va usura.

6. Guma?

Daca poti mesteca guma la serviciu, asta e o alta optiune. Muschii tai faciali se misca si asta te poate ajuta sa stai treaz.

Cel putin este mai bine decat sa mananci orice alte bomboane lipicioase si/sau bogate in calorii.

7. Putina miscare

Iata ceea ce mi-a servit cel mai bine sa ma trezesc: sa merg la plimbare pe strada . Briza si miscarea iti ridica moralul instantaneu.

Si, daca nu puteti sau nu doriti sa iesiti, incercati niste exercitii in interior , cum ar fi saritul cu coarda de 5 minute sau dansul salsa. Nu exista cafea care sa se trezeasca mai mult decat atat.

8. Intinderi

Daca rezisti miscarii frenetice, nu esti fara optiuni: ridica-te si intinde-te . Acest lucru va reactiveaza circulatia si va slabeste muschii.

9. Hai sa radem!

O alta optiune care iti activeaza si oxigeneaza creierul: Rasul. Cauta in jur ceva care te face sa razi cateva minute si vei vedea cum te zguduie morva.

10. Sus Acel Spirit

Cele de mai sus (rasete si buna dispozitie) servesc pentru a ne acorda acea atitudine pozitiva de care avem atat de mult nevoie pentru a ne indeplini acele obligatii si probleme pe care le avem cu totii.

Daca trebuie sa muncim, sa lucram fara prea multe plangeri, punand cea mai buna fata posibila. Sa traim momentul asa cum este. Pentru ca asta ne va ajuta si sa apreciem mai multe alte momente placute care sunt chiar dupa colt.

- Advertisement -spot_img

More articles

- Advertisement -spot_img

Latest article