15 recomandari eficiente pentru a pierde in greutate fara dieta

Nu rata

Vara se apropie si inainte sa ne dam seama, asteptam cu nerabdare diete rapide pentru a pierde in greutate si a ne bucura de bikini.

Multi dintre noi gasim pe Google termeni precum „nutritie pentru slabire” sau „cum sa slabim rapid”, pe masura ce temperatura creste si sezonul bikinilor si pantalonii scurti se apropie.

Dar nu dispera, poti slabi usor si fara a deveni sclavul dietelor si al salii de sport.

Spre norocul tau, am pregatit cele mai bune sfaturi ale noastre, astfel incat sa le poti realiza rapid, usor si natural.

Cum sa slabesti fara dieta?

Probabil ca ti-ai pus aceasta intrebare de mai multe ori si, in mod normal, raspunsul pe care multi dintre noi il consideram corect este „Ar trebui sa ma opresc din mancat” sau „Ar trebui sa mananc mult mai putin”, dar NU! Acestea nu ar trebui sa fie niciodata raspunsuri, daca vrei cu adevarat sa slabesti si sa nu-ti mai recapati niciodata kilogramele pierdute.

Apoi, puteti afla mai multe despre acest subiect in urmatoarele randuri:

1. Bea apa cand te trezesti inainte de micul dejun

Consumul de apa inainte de micul dejun va va mentine hidratat si va va porni metabolismul. Potrivit expertilor, daca bei intre 2 sau 3 pahare de apa pe stomacul gol, poti slabi in timp, fara a fi nevoie sa urmezi un plan dur de slabit. Acest lucru se datoreaza senzatiei de satietate pe care o produce.

Pe de alta parte, un studiu recent al Life Source Water indica faptul ca apa de baut inainte de micul dejun imbunatateste pielea, elimina toxinele si ajuta la ameliorarea durerilor, ceea ce face ca apa sa fie una dintre cele mai bune optiuni pentru a-ti atinge obiectivul si a slabi.

2. Nu inceta sa mananci

Sa nu mananci nu ar trebui sa fie o optiune, deoarece nu numai ca iti vei distruge sanatatea si iti vei slabi corpul, dar si metabolismul tau va fi afectat. Cu toate acestea, atunci cand crezi ca ti-ai atins obiectivul, efectul de rebound in combinatie cu metabolismul tau ruinat te va face sa te ingrasi si mai mult.

Dimpotriva, trebuie sa respectati cele 4 mese si gustarile dintre ele pentru a avea o alimentatie buna. Desigur, alimentele pe care urmeaza sa le consumi trebuie sa fie sanatoase, bogate in proteine ​​si sarace in grasimi, faina si zahar.

Potrivit unui studiu realizat de NHS , oprirea din alimentatie ne poate aduce probleme de sanatate mentala, fizica si emotionala si, de asemenea, vom fi in mod constant foame, ceea ce va duce la o lipsa abisala de energie.

3. Portii usor moderate

Este important sa faceti acest lucru in fiecare zi, deoarece va va ajuta sa pierdeti in greutate, sa controlati portiile, sa digerati mai bine alimentele si sa ramaneti puternic. Prin urmare, este una dintre cele mai bune optiuni daca vrei sa slabesti fara a urma o dieta stricta.

In plus, moderarea usoara a portiilor te va face sa te simti mai bine cu tine insuti deoarece nu vei simti disconfort corporal si stomacal de la mancarea unei cantitati mari si nu vei avea nevoie sa te culci dupa ce ai mancat, deoarece ai mancat mai putin si faci nu ai stomacul plin.

4. Dormiti suficient

Credeti sau nu, momentul in care organismul uman arde cele mai multe calorii este la culcare, deoarece in doar 1 ora de somn o persoana care cantareste 60 kg va arde in jur de 50 de calorii din cauza greutatii persoanei si a numarului de ore in care se afla. somnul va determina cate calorii vor fi arse.

Desigur, oamenii care fac acest lucru sa se intample sunt cei care fac des exercitii fizice si mananca alimente sanatoase, deoarece au un metabolism rapid.

5. Mananca mai incet

Mancand mai incet, senzatia de satietate va veni mai usor si mai devreme, pe de alta parte, daca inghiti repede vei manca mult mai mult, deoarece creierul tau va avea nevoie de timp pentru a transmite mesajul ca corpul tau este multumit.

Pe de alta parte, conform unui studiu apartinand Asociatiei Americane a Inimii , persoanele care mananca rapid tind sa sufere de obezitate si atacuri de cord, deoarece mananca in mod constant alimente fara pauze si provoaca deteriorarea sistemului digestiv. Acum ca stiti acest lucru, ar trebui sa va ganditi serios sa incepeti sa mancati incet.

6. Mananca salate, legume si supe

Consumul de salate, legume si supe te va ajuta sa eviti alimentele cu multa grasimi si pe care le mananci corect datorita fibrelor pe care le contin legumele, care sunt satioase, reduc colesterolul, reduc tesutul adipos, previn constipatia si au un continut mare de fibre. vitamina D

7. Opteaza pentru grasimi sanatoase

Eliminarea completa a grasimilor din alimente poate fi foarte daunatoare sanatatii, deoarece corpul uman are nevoie de grasimi pentru a supravietui.

Hormonii si creierul nostru au nevoie in special de grasime, deoarece datorita acesteia isi pot indeplini functiile esentiale. De aceea grasimile sanatoase joaca un rol foarte important atunci cand vine vorba de hranirea noastra.

Pentru a-ti mentine sanatatea in stare buna, poti consuma alimente precum nuci, migdale, avocado, porumb, branza proaspata usoara, soia si carne slaba, care contin grasimi sanatoase in cantitate buna.

8. Incearca sa mananci in acelasi timp

Mancatul in acelasi timp, pe langa faptul ca este usor si simplu, este mai mult decat crucial deoarece ne va ajuta sa slabim, astfel incat sa nu acumulam grasime intestinala si sa ne acceleram metabolismul. Gandeste-te ca vei incepe sa o iei ca pe o rutina si vei sti la ce ora ar trebui sa mananci fara sa-ti faci griji ca mananci foarte tarziu.

9. Mananca devreme si usor

A lua cina devreme te va ajuta sa dormi linistit, prin urmare corpul tau va avea mai multa energie pentru a face exercitii dimineata si pentru a face toate planurile si rutinele pe care le ai in minte.

Pe de alta parte, o cina usoara ajuta la mentinerea si imbunatatirea metabolismului, ne ajuta si corpul sa aiba o digestie buna, ceea ce ne va face sa dormim mai bine.

Va recomandam sa faceti acest lucru in fiecare zi pentru ca acesta sa devina o metoda eficienta.

10. Efectuati o activitate fizica constanta

Aceasta ar trebui sa fie regula numarul unu pe lista ta daca vrei sa slabesti. De fapt, este cel mai esential punct pentru ca, conform unui studiu din Journal of Diabetes and Metabolic Disorders , putem slabi fara a face miscare, dar exercitiile zilnice si limitarea caloriilor ne vor ajuta sa slabim si mai mult si sa tonifiem corpul.

Exercitiile de rezistenta si aerobic sunt foarte recomandate persoanelor cu diabet de tip 2, ceea ce demonstreaza inca o data importanta sportului si a exercitiilor fizice in viata noastra de zi cu zi. Ceva pe care nu ar trebui sa-l ignoram niciodata, deoarece nu ar trebui sa ne concentram doar pe estetica, ci si pe sanatatea noastra.

Faceti miscare cel putin douazeci de minute, desi idealul este sa faceti intotdeauna intre treizeci si saizeci de minute pentru a arde cat mai multe calorii.

11. Reglati consumul de carbohidrati procesati

Carbohidratii procesati contribuie la cresterea in greutate, pot contribui la accidente vasculare cerebrale si pot induce diabet.

Prin urmare, reglarea consumului de carbohidrati sau consumul lor insotit de vitamina D va reduce considerabil sansele de a contracta aceste boli.

Lasarea acestor alimente este foarte importanta pentru sanatatea ta, asa ca nu te gandi de doua ori.

12. Mananca ciocolata neagra

Pare un vis devenit realitate ca ciocolata face parte din pasii nostri, dar da, este incredibil! Ciocolata neagra are multiple beneficii, pe care nu le poti rata.

De exemplu, o investigatie recenta a Everyday Health indica faptul ca ciocolata neagra scade tensiunea arteriala, produce o stare de bine, este buna pentru intestine si ajuta la arderea grasimilor.

13. Opteaza pentru gustari sanatoase

O gustare cu alimente sanatoase precum iaurtul grecesc cu fulgi de ovaz sau fructe ne va oferi performante sportive mai bune, avand energia necesara pentru a face sport, in acelasi mod in care ne va permite sa prevenim obezitatea si sa ne reducem greutatea.

Daca familia sau prietenii tai gusta lucruri bogate si nesanatoase si esti tentat sa vezi asta si vrei sa mananci la fel ca ei, aminteste-ti ca alimentatia si pierderea in greutate sunt mai importante, nu uita ca disciplina este un muschi si trebuie sa ai rabdare sa te obisnuiesti.sa mentinem o alimentatie sanatoasa. Nu uita niciodata asta pentru a-ti atinge obiectivele!

14. Mestecati guma de menta

Aceasta este o alegere excelenta pentru a-ti reduce pofta de mancare, asa ca daca o faci cu atentie si nu pentru prea mult timp, poti evita foamea nesatioasa.

In caz contrar, daca mestecam guma continuu, vom insela stomacul si nu va avea hrana corespunzatoare, ceea ce ne va produce disconfort la stomac.

15. Schimbati bauturile carbogazoase si pasteurizate cu sucuri naturale

Bauturile racoritoare sunt cele mai rapide alimente care se transforma in zahar in organismul nostru datorita cantitatii mari din acesta pe care o contin aceste bauturi, nu sunt deloc recomandate.

Fie ca vrei sa slabesti sau sa devii o persoana sanatoasa si energica, este mai bine sa le schimbi cu apa sau sucuri naturale, precum apa din fulgi de ovaz, 2 litri de apa sau orice bautura redusa in zaharuri si calorii.

Recente